Tuesday 5 September 2017

Hanya Tuhan Yang Tahu (2017)


Saksikan telefilem khas sempena hari kebangsaan ke-60 berjudul Hanya Tuhan Yang Tahu. Dibintangi oleh Saharul Ridzwan, Fasha Sandha, Aida Khalida, Shaharuddin Thamby dan ramai lagi. Akan ditayangkan di TV3 pada hari Khamis, jam 10 malam. 

JUDUL : HANYA TUHAN YANG TAHU 
TARIKH / MASA : Khamis, 31 Ogos 2017, 10.00 malam
SIARAN : TV3 (Istimewa Merdeka)
SKRIP : Rosmadewi ZZin
PENGARAH : Murali Abdullah
TERBITAN : Mache Allstar
PELAKON : Saharul Ridzwan, Fasha Sandha, Aida Khalida, Shaharuddin Thamby, Ozlynn Waty, Boy Iman, Wan Sharmila, Taufik Hanafi, Raja Nurzaizura

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

SINOPSIS HANYA TUHAN YANG TAHU 
Ramlan dan Maria membawa anak perempuannya, Shazlin untuk tinggal bersama mereka demi keselamatan Shazlin kerana suaminya, Iskandar diancam oleh along.

Fasha Sandha (lahir 28 Mac 1984) boleh dikatakan seorang pelakon yang kerap membawa watak "wanita malang" dan kebanyakan genre atau watak yang dibawa oleh Fasha banyak kepada watak yang berat.

Walaupun begitu, Fasha juga boleh membawa pelbagai watak dari perempuan murah hati sehingga perempuan yang dikatakan membawa sial seperti dalam lakonannya untuk drama Natasha. Dalam satu temuramah dalam promosi drama Natasha, Fasha memberitahu kepada media bahawa wataknya di dalam Natasha amat sukar untuk dihayatinya dan memberi kesan kepada dirinya juga.



tag : free watch tonton download Hanya Tuhan Yang Tahu (2017) full movie malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar kbergetar arai HD openload telemovie online
Powered by Mitsuoka Widget