Tuesday 12 September 2017

Janji Diana (2003)


Janji Diana ialah sebuah filem aksi romantik arahan pengarah yang terkenal dengan jolokan Six-Million Dollar Man, Dato' Yusof Haslam yang ditayangkan di pawagam Malaysia pada 24 Julai 2003. Filem yang dibintangi aktor berkaliber,Rosyam Nor, Erra Fazira, Faizal Hussein dan Erma Fatima ini menceritakan tentang perhubungan cinta antara gadis tomboy dan jejaka yang terluka akibat perlakuan bekas kekasihnya.

Diana (Erra Fazira) seorang gadis bermasalah yang menyalahkan bapanya diatas kematian ibunya dan memusuhi ibu tirinya. Dia juga mempunyai masalah mempercayai lelaki sehingga dia bertemu dengan Haikal (Rosyam Nor) seorang jejaka yang tidak percaya pada perempuan setelah mendapati bahawa tunangnya sendiri berlaku curang terhadapnya. Sebaiknya mereka berdua hamper saling mempercayai diri masing-masing, Sabrina (Sarimah) bekas tunang Haikal muncul semula dalam hidup Haikal mencuba memisahkan mereka berdua.

klik sini untuk menonton >> TONTON / DOWNLOAD <<

Rosyam Nor - Haikal
Erra Fazira - Diana
Faizal Hussein - Ijoy
Sarimah - Sabrina
Elly Mazlein - Etty
Erma Fatima sebagai Anita
Fazley Yaakob - Kamal
Shukery Hashim - Murad
Intan Sarafina - Zetty


tag : free watch tonton download Janji Diana (2003) full movie malay torrent streaming kepala bergetar pencuri movie tapaw sub dfm2u geng movie bukan cincai kb kberputar kbergetar arai HD openload telemovie online
Powered by Mitsuoka Widget